Fötter och mer mat.

Idag har Lillan ätit massor.
Imorse åt hon upp nästan hela portionen gröt och nu ikväll åt hon hela.
Jag har gjort den lite mindre än det står på förpackningen.
Tar ½ dl vatten istället för 3/4 dl och liite mer än tv msk pulver.
Men hon skulle ha tutte oxå ändå sötnosen.
Så nu väntar jag på spyan som ofelbart har kommit efter varje mål med gröt...

Idag har jag sett Sprattlarn ta tag i sina fötter medvetet för första gången.
Det var väl mest sockarna som lockade haha, men hon plockade fötterna likväl.
Det går fort nu känns det som..

Nu är hon trött skruttan.
Snosar sig här i min famn, det är mys!


...Och där somnade hon...
Hon har sovit jätte dåligt idag.
Två tupplurer på inte mer än 20 minuter max per gång.
De har borrat idag...
Det sa väl allt?
Stackarn är så trött, hon sussade lite nu på kvällen när vi gick ifrån mamma, men det räknas knappt, för det var för natten hon somnade nästan om det inte vore för att jag väckte henne och ville ha i henne mat innan hon sov på riktigt för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0