Fortkörningsböter!!!

Idag blir det böter.
Fortkörning var väl kanske fel, men utvecklingsböter då?
Nej det blir fel det med..
Hmm..
Fortväxningsböter?
Äsch, böter blir det iaf!
På Sprattlarn!
Hon kommer få betala med minst 1000 pussar och 1000 skratt.
Vad tusan nu tänker ni kanske.
Jo, Sprattlarn blir STOR för fort helt enkelt.
Idag när vi var ute och gick med Natta så blev hon kinkig.
Inget dög, och jag orkar faktistk inte bära på henne utan sjalen en längre sträcka längre.
Så fick jag idén (den var bra då tyckte jag) att jag sätter upp platan som finns i botten på liggdelen i vagnen.
Vips satt Sprattlarn och kikade sig runt.
Nöjd, tyst och glad...
Hon blir så fort stor..
Böter på det.
Hon är faktiskt bara fyra månader. (Inte fem ännu iaf!)
Då ska de väl inte sitta upp!
Hon sitter inte utan stöd, nej det gör hon inte.
Men det hon saknar i balans har hon i vilja tydligen.
Trägen vinner säger de ju..
Sprattlarn var den trägna i detta fallet.

Bilderna som jag blev tvungen att ta:

Här kom hela vagnen med, lite reklam för Brio på köpet, är jätte nöjd med min vagn!

Mallig värre.. Hur ska detta gå tänker jag..
Nu kommer hon aldrig vilja ligga ner.
Väl inpackad i filtar, som dock lossnat lite här strax innan vi skulle in.

Och här var hon trött på mig.
"Sluta fota nu, annars kommer jag göra fula miner på ALLA kort du tar i fortsättningen!"

Stora flickan..


Kommentarer
Postat av: Emelie

AAAHH så söt hon är :)

Och ja, böter behövs!

Även här!



Klart man är tvungen att ta bilder, det är regel på det när barnen är så söta :)

Räcka ut tungan.. Lilla stumpan :)

2009-10-26 @ 20:54:54
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud så söt hon är, och så stoora fina ögon!

Ja visst går det fort! Man hänger inte riktigt med själv. Tindra "sitter" också i vagnen nu. Det duger inte att ligga i vagnen nå mer för då kan man ju missa nått! ;) Om hon inte är trött då vill säga.

2009-11-02 @ 00:40:39
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0