Film att se!

Nu ligger jag säkert som vanligt efter en del.
Men ikväll såg jag en film som jag gillade väldigt mycket.
Och om, jag säger om, ni inte redan har sett den så råder jag er att kila iväg och göra det nu.
Watchmen är filmen.
Påvilket sätt den är bra behöver jag ännu smälta lite till för att kunna förklara.
Men jag kan säga så mycket som att sättet den är filmad på är ett sätt som tilltalar mig.
Att den var såpass förutsägbar att min filmtittarkompis flera ggr undrade om jag redan sett den tycker jag är underbart.
Jag som annars analyserar sönder och förstör filmer för mina medtittare, gjorde säkert det denna gången med, men inte så att den slutade vara intressant att titta på.
Att kunna fraser innan de sägs i en film tilltalar mig.
SinCity stuk över hela filmen, vilket iofs inte är så underligt då båda är gjorda efter serietidningar.

Kila iväg och se den ni som är lika sena som jag gällande vad som händer utanför den lilla bubbla vi lever i.
Det är värt det.
Filmens karaktärer är på samma gång udda, töntiga och helt enkelt underbara.
Watchmen...
Kila iväg och se den!
Jag hoppas ni inte blir besvikna.
Tror inte heller att ni kommer bli det, men jag garderar mig de ggr jag inte är helt hundra på att jag har rätt.
På så sätt kan jag vidhålla att jag alltid har rätt när jag är säker på min sak.
Vilket jag har.

Filmtips till er från mig.
Hoppas ni har en rolig stund framför tv:n.
Det är ju inte allt för ofta man har det numera.
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Darya

Jag tycker att den är riktigt tråkig! :D Smaken är som baken! Hehe

2009-10-20 @ 15:57:39
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0