Det hände igen...

Det som får mitt hjärta att frysa till is på hundradels sekund hände igår.
Hon fipplade vid bröstet och satte i halsen så hon inte fick luft.
Jag kan aldrig säga hur rädd jag varit de ggr det hänt.
Hela världen stannar och det susar i öronen.
Mamma var nära och fick loss det till slut.
Men varje sekund är en sekund för mycket i min värld.
Jag blir livrädd.
Det får mig att inse att det finns så mycket som kan hända på vägen som kan ta mitt barn ifrån mig, eller mig från henne.

Hon satte i halsen.
Men hon sätter ju inte bara i halsen de ggr, hon sätter verkligen i halsen och får inte luft.
Man ser hur färgen försvinner.
Det finns inget som skrämt mig så mycket i hela mitt liv som de ggr det har inträffat.
Det är det värsta som hänt mig.
Jag är så rädd...

Hon ligger i gymmet nöjd och glad och pratar nu.
Men även om hon mår bra och har glömt, så släpper inte rädslan, isen..
Det tar sin tid... 

Jag älskar verkligen min dotter..
Jag trodde faktiskt inte att jag kunde älska, inte så.
Så det finns ingen som betyder mer för mig än vad hon gör och kommer nog aldrig att finnas heller..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej fy fan vad hemskt!

Det är helt otroligt vilka känslor man har,

jag har blivit så rädd för att förlora Oliver.

När jag vaknar på natten sätter jag handen på hans rygg så att jag kan känna att han lever.



Usch och fy,

man har verkligen hjärtat på utsidan nu!

2009-10-11 @ 17:56:50
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tycker du ska prata med barnläkaren om det där.. hon håller ju på med det där ... konstiga när hon är vaken med..kanske hon har trånga luftrör? För egentligen kan hon inte sätta i halsen av mjölk..det fastnar inte, så det måste ju vara något annat som stör hennes andning.

2009-10-11 @ 22:05:18
URL: http://mammajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0