Det där med sömn

Orolig sömn..
Lite sömn..
Stackars Sprattlarn sover inte bra för tillfället..
Ett tag nu så kommer hon liksom inte till ro.
Sover i två 20 minuters pass på dagen och även om hon somnar vid sju på kvällen så är det en orolig sömn med många uppvaknanden och ofta blir det två vaken perioder på ca en timme styck innan jag kommer mig i säng.
När jag har lagt mig så vaknar hon en gång och vill ha mat.
För att vakna vid sju igen.
Stackarn sussar ju nästan inget längre känns det som.
Ändå är hon pigg och glad däremellan och skrattar och ler.
Underbart.
Enda som gör det jobbigt för mig med hennes oroliga sömn, förutom att jag tycker synd om henne är att jag inte kommit mig in i en dusch på ett par dagar..
Vill inte duscha om jag inte vet att hon sover ordentlligt, kan inte slappna av då.
Sedan är det oftast för sent när hon väl sover lugnt.
Blir det ingen dusch ikväll så tar Natta henne en stund imorgon så jag får gjort det.
Vad skulle man göra utan sina vänner.
Tacksam för dem!
Hej sålänge från smutsgrisen mig!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0