Det är just snyggt.

Haren påstår att han har dödtråkigt här i Lysekil eftersom alla flyttat.
Kan någon tala om för mig hur han får ihop den matematiken.
Han har dödstråkigt men har ändå inte kunnat spendera mer än knappa två timmar med sin dotter.
Trots att han vart hemma nu iaf en vecka. (?)
Är det bara jag som är dum som inte får ihop det?
Visst, hon är kanske inte så himla rolig i hans ögon, men om han ändå har tråkigt så kan han väl spendera några timmar mer med henne.
Det borde ju iaf vara bättre än dödstråkigt...
Blev lite ledsen när han skrev så på msn igår.
Att han hade dödstråkigt, när jag skrev att han ju hade en dotter han kunde umgås med om han nu hade så tråkigt så fick jag bara till svar att "hon ju inte går att prata med".
Nej, det kanske.. Men både jag och hon skulle uppskatta det iaf...

Fick oxå veta att han inte är i Sverige den 17 på namngivardagen.
Detta trots att det var han som prpsade på att han skulle komma.
Inte jag..
Jag sa snarare att han inte skule känna att han måste.
Jo jo då, han skulle absolut vara med!
Han kan ju inte ens hålla det han lovar sig själv uppenbarligen...
Men detta är ågot som bekymmrar mig mindre, känner inte att jag har ett behov av att mina vänner träffar honom om det inte råkar bli så.
Han behöver inte komma och visa upp sig.
För det var det det hrla handlade om..
Inte att träffa Tiili.
Bättre han skiter i namngivardagen och kommer en heldag och umgås med Tiili istället.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Öhm, jag orkar inte ens kommentera det där!

Jag kan inte få ordning på alla ord som är i huvudet efter detta inlägg,

dessutom är jag nog sjuk så det går segare än vanligt.

Voine voine..

2009-10-01 @ 14:37:42
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

När Tiili är 2år och börjar kalla honom för Pascal i stället för pappa så kanske han inser vad han gör mot sig själv och sin dotter...

2009-10-01 @ 20:46:52
URL: http://mammajeanette.blogg.se/
Postat av: Gubbfan

Varför bryr du dig om honom EGENTLIGEN?

Klarar du och Tiili er inte utan honom?

Kan du inte se honom enbart som en person som lämnar ett alltför litet bidrag till Tiilis uppehälle?



Jag förstår att du har funderat mycket över Pascal, men jag tror inte att du har funderat färdigt än.

Hur tänker han?

Kan du sätta dig in i hans tankevärld, om det nu tänks?



Kom ihåg att det måste vara på DINA och Tiilis villkor han får nåden att träffa ditt och hans gemensamma barn. Du skall inte tvinga på honom barnet och umgänget. Han måste be om det.



Eller betyder han mer, som person inte bara Tiilis far, för dig än du vill erkänna?

Och du känner dig kränkt över att han inte vill vara i närheten av dig?



Usch så svårt det är att vara människa!

Usch så svårt det är att vara ung!

2009-10-02 @ 13:46:33
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0