Bloggcandy I Like!

DSC_0087

Underbart Bloggcandy jag hittade inne på Ztinas pysselvrå.
Man skulle skicka in en text som man har eller tänker använda i sitt scrappande.
Jag tänkte då direkt på denna text som min Kusin skrev ner i ett kort som vi fick när SPrattlarn kom till världen.
Den är lång, men går garanterat att få ner på en Lo!
Tyckte den var så fin och vill alltså använda den själv.
Såhär lyder den:

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test,
för även om jag klagar är ni ändå bäst.
Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
lär mig se det vackra i världen runt omkring.
Tala om att jag duger just precis som jag är
och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär.
Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor
och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!

Skriven av Stina Norén

Så inte nog med att jag tävlar om en candy full av blommor (som jag älskar) och fin fin väska plus mycket mer kul, så fick jag en idé på en Lo av detta.
Bättre blir det inte!
Kila in och tävla ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0