Baka bullar

Idag är det bullbak här hemma.
Natta har varit här och hjälpt med Sprattlarn när degen gjordes.
Men nu när jäsningen snart är klar så vet jag inte riktigt hur jag ska göra haha.
Natta kommer sedan igen så det är bra, men hon behövde hem och äta.
Får se om Sprattlarn går med på att ligga i gymmet när jag gör bullar.
=)

Idag har Lillan fått sig ett bad av mormor oxå.
Först skulle jag, men mormor tog över haha.
Gott med ett bad efter grötsöl.
Imorgon hoppas jag få tiden att räcka till storstäd.
Känns som om det är mycket nu innan Lördag då namngivardagen är.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj, vilka fina LOs du har fått till sen sist jag tittade in, superhärliga papper oxå!

2009-10-13 @ 18:52:31
URL: http://trollscrappis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0