Äntligen!

Nu har mitt papperspaket äntligen kommit.
Egentligen kom det redan i Tisdags, men ingen avi har dykt upp.
Igår var jag nere och frågade om man inte kunde hämta ut ändå, men nej det gick inte för de hade ju såå mycket paket där nere så det var ju omöjligt att leta blande dem.
Detta trots att de hade mycket färre paket än de brukar ha.
Ok, tänkte jag, inget att göra.
Men när jag kikade nu så stod det att avin skulle ha skickats den 6:e den med och ingen har ju dykt upp!
Så jag ringde ner och frågade.
En annan kvinna svarade.
"Är det Schenker eller DHL paket?" Frågade hon.
"DHL" svarade jag.
Hon skulle kika, och jovisst, inte ens en halv minut senare så säger hon att hon har det där.
DHL är tydligen lätt att hitta.
Satkärring igår som inte ens frågade.
Dessutom var hon bara allmänt sur när jag pratade med henne.
Det var inte dagens kvinna, hon var trevlig.
Denna kvinnan skulle vara där hela dagen och se till att jag fick mitt paket.
Underbart!
Det gjorde mig glad!

Svenskscrapbooking har ju födelsedags CC from igår till på söndag natt.
Jag vill gärna vara med, men då behövs ju mina papper.
Så nu är jag glad att det faktiskt finns serviceinriktade människor på service ställena!
Ibland är de svåra att hitta.
Lovely!

Dagens Ros till den främmande kvinnan på Wästkiosken som jobbar idag.
Och dagens ris till kvinnan som jobbade igår!

Kommentarer
Postat av: Lina

hih ja, magbilder är roliga. Är nöjd att den dragit ihop sig ganska bra. är lite löshud, men jag ska träna så den blir fastare ;) Dock så har jag inte så mycket tid till det nu men det kommer väll :)



kram!

2009-10-08 @ 22:43:15
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0