Ännu en.

Ännu en Lo färdig.
Idag fick jag ordning på den!
Det käns så bra när man får det rätt.
Fotar och lägger upp den snart, den ska in på tävling så behöver ändå ladda upp den snart.

Jisses vad hon tävlar tänker ni kanske.
Men jag gillar det, inte så mycket för att vinna, utan mer för spänningen.
Tänk om man vinner.
Det är roligast.
Det och att få visa upp det man gör litegrann.
Om jag sedan skulle vinna så skadar det ju inte med de grejer man vinner.
Skadar aldrig med lite extra papper och dekos.

Denna gången blev det ett av mina favorit kort på Sprattlarn.
Ni ska få se, det är jätte fint!
Kortet alltså.
Lo:n låter jag er bestämma om den är fin eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0