Vankande och gungande.

Jag har vietnameser som grannar.
Eller, de bor på gården iaf.
Såg dem förut när de var i tvättstugan.
Kvinnan stod och vek tvätt och mannen vankade omkring, stod och gungade på stället och gjorde ingenting.
Att hjälpa till så det blir klart snabbare var tydligen inte intressant.
Jag lovar att jag hade slagit min man (om jag haft någon ;P) om han bara stått där och varit stressande.
För allvarligt så blev jag super stressad bara av att se det.
Det var nästan så jag gick dit och hjälpte henne själv.
Men kan ju inte lämna lillan själv och gud vet om de hade velat ha den hehe.
De har typ fem barn, så tvätt har de nog så det når dem över öronen.
Ja, vad ska man säga? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0