Tvnörd

Det finns en stor risk att jag blir tvnörd i några dagar nu.
Som jag tidigare skrivit så är Sprattlarn förkyld och jag på god väg åt samma håll.
Detta gör att Sprattlarn sover extremt oroligt och jag hamnar framför tv:n.
Datorn och datastolen är inte det ultimata stället efttersom det är svårt att lägga ner henne så där extremt nära som jag vill ha hene just nu.
Så jag har istället bäddat för henne i soffan så hänger vi istället där.
Det finns ju ändå gott om de där sköna komediserierna att slösa tid på.
Håller en tumme för att Sprattlarn snart är frisk och kry igen.
Vad jag inte kan förstå är hur Sprattlarn har kunnat vara på så gott humör på dagen idag trots allt.
Dagen började med skrik i några timmar, men hon har varit go och glad på dagen med skrikstunder snarare än timmar som jag hade väntat mig.
På kvällen nu har det varit kinkigt igen, men konstigt vore det väl annars.
Tempen hennes låg på 38, så ingen fara där ännu.
Min har jag inte kollat, men känns inte som om det finns orsak heller.
Tvnörden återgår och kikar en sväng på "How I met your mother".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0