Trött

När vi kom hem efter bvc besöket och efter att ha ätit lite så gick jag och Sprattlarn till sängs.
Jag tänkte hon skulle få lite mat och somna en stund, men det blev att jag somnade jag med.
Skönt att sova är det, speciellt då det inte blev så mycket inatt.
Sprattlarn somnade inte förens efter 00 inatt.
Hennes dygn har blivit lite knas nu när hon varit dålig.
Det värsta med att gå och lägga mig så är att när jag vaknar igen så är jag så trött så min hjärna är nära nog inte existerande.
Jag blir såå slut.
Sprattlarn sussar fortfarande, vilket är skönt, för hon har inte velat sussa på dagen idag förens när vi kom hem.
Hon behöver all sömn hon kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0