Trevligt trots.

Ja, det blev ingen scrapping idag.
Vi hade en tanke om vad som skulle göras idag, men det blev lite knas.
Jennifer kom hem för sent och det var meningen att de skulle köpt med sig en relevant grej till mig.
Men istället blev det några trevliga timmar med Camilla och Jannike och massa prat.
Det var ju inte fy skam det heller.
Är så trevligt att träffa folk som man känt förr i tiden.
Gamla minnen och nyheter om folk från förr är kul.
De flesta jag umgås med idag har jag inte någon anknytning till från skoltiden.
Det kan vara lite trist ibland.
Hur som helst så ville jag säga att jag tycker det är riktigt kul att träffa Jannike ibland och prata.
Så nu ska jag bara ta det lugnt tills jag hoppar i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0