The Hare is alive

Jupp.
Han lever och ska komma och hälsa på.
Det är mer än en månad sedan han var här.
Fick äntligen pratat med honom för ett par dagar sedan och pottesur var han.
Jag är en egoistisk kvinna med ett hjärta av is tydligen.
Detta för att jag bad honom fundera.
Men, nu pratar vi igen iaf och han ska komma upp imorgon.
Ikväll var det tänkt först, men jag åkte ju till syster, vilket blev bestämt lite hastigt och lustigt.
Så det blir imorgon istället.
Får se när han dyker upp.
Han sa vid 12-13 tiden, men jag gissar på 15 tiden snarare.
Det märks dock om jag får rätt i min gissning eller inte.
Ja..
Håll tummarna för att vi ska sluta upp med missförstånd och dålig kommunikation, jag gör det iaf, ett par fler tummar skadar inte.
Hoppet är det sista som överger människan sägs det ju.

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller tummarna för att er kommunikation blir bättre. Bara för att du ber honom fundera är du inte kall som is snarare tvärtom väldigt mogen och förståndig som inte låter din ilska ta i överhand och säga en massa elakheter. Nej, jag håller verkligen tummarna och hoppas att han också tar sitt förnuft till fånga och bestämmer sig om han vill vara med för sin egen skull och inte bara för att det känns "rätt". Kram!

2009-11-15 @ 17:25:01
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0