Syster

Idag har jag och älskade Sprattlarn varit och hälsat på Syster i Uddevalla.
Blir tyvärr inte så ofta som jag skulle velat.
Saknar henne.
Trevligt vart det iaf, jag fick lite soppa och Sprattlarn gnagde lite på en banan.

Godis fanns det oxå.
För att inte glömma te!
Jag saknar att ha henne nära..
Förr gick jag över en sväng nästan varje dag när hon bodde här.
Jag saknar det verkligen.

Syster skällde lite på mig och gnällde över att jag blivit så mycket mamma haha.
"Du kan ju sminka dig lite iaf" tyckte hon, men "varför?" Tyckte jag, "Jag är ju bara och hälsar på dig!"
Haha, ja sleten är man nu.
Mysbyxor var tydligen inte ok det heller haha.
Jag vet ju att hon bara jäklas, speciellt med tanke på att jag alltid sett ut såhär, osminkad i myskläder.
Jag trivs faktiskt.
Inte så ofta jag orkar göra något.
Sedan har jag ju turen att inte se så pjåkig ut utan smink om jag får säga det själv.
Speciellt med tanke på att de flesta tror att jag har smink när jag inte har det.

Saknar mina systrar..
Det är trist att ingen av dem bor nära, nära mig..

Kommentarer
Postat av: Darya

osminkad och myskläder är väl sexigt? så ser jag ut jämt haha

2009-11-14 @ 23:35:14
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hehe, dina systrar bor nära, försök med 40mil. Inte en resa man göra över en dag direkt. Puss

2009-11-15 @ 22:29:20
URL: http://milinov.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0