Pictures!

Här kommer då lite bilder från vad jag handlade idag.
Det som inte kom med på bild var mina stolskuddar då jag inte tror de är av intresse för er och julklapparna jag köpt till Sprattlarns Kusiner, Vincent och Saga.
För de ska ju vara hemliga, även för föräldrarna!

  
(Klicka för större bilder)


Sprattlarn sussar nu, i ny pjamas och strumpor.


Jag har en ny mössa!
Jag föll för färgerna.
Dock vill den inte ligga ner där bak ännu. Därför handen är uppe, tycker enna ner den lite haha.
Men det blir nog bra senare när man klämt lite mer på den.
=)


Kommentarer
Postat av: Darya

gud vilka snygga kläder du köpt till henne :) och JÄVLAR vad snygg du är!!

2009-11-18 @ 23:04:13
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Kia

Åh vad läcker body, den rosa med lammet.. Var har du hittat den??

Ta hand om er och hoppas att sprattlarn piggar på sig.

//Kia

2009-11-19 @ 23:31:34
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0