Nygamla möten

Vakna tidigt på en söndag.
Utekvällen igår var väldigt rolig.
Jag gick hem när de andra gick på krogen.
Natta och Christian hade lagt lillan i deras säng och de vågade inte lägga sig brevid henne hehe.
Det förstår jag.
Jag hade nog inte heller vågat det innan jag fick bebis själv.
Älskar Halloween festerna.
Efter en lite seg start, eftersom alla inte kände varandra i år, så blev det tävlingar och lite mer intag av alkohol.
Då blev det stämning på festen.
Det var uteslutande kul folk, iaf de jag märkte av. ;)
Folk från förr och folk från nu.

Det kändes lite underligt direkt när jag kom, för på plats var en av killarna som var alternativ till pappa.
Vi har inte träffats sedan..
Ja innan jag fick veta att jag var gravid faktiskt.
Pratat har vi bara ett par ggr sedan dess.
Detta är den av killarna som aldrig behandlade mig illa på något vis.
SOm trots att han var yngst, var den som betedde sig mognast.
Det var kul att träffa honom och få pratat med honom ordentligt.

På plats var oxå en gamal kompis.
Det är trevligt när vi träffas och pratar nuförtiden.
Det känns bra att, trots att vi glidit och växt ifrån varandra, träffas och veta att den personen känner mig.

Jag är nöjd med min kväll och tackar värdarna för en toppenfest!

Vad gjorde ni på Halloween?


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Vad roligt !

Skönt att komma ut på Halloween.

Själv gick jag till ett par kompisar.

Men jag får ju inte dricka när jag bor på hemmet, annars sätter de mig på Antabus. =O

Men det gick bra. =)



Förresten, gratta pappa från mig, han fyller ju 59 år idag.



Kramar, från lillasyster !

2009-11-01 @ 10:48:19
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: becka

Jag gosade med mina barn, hade "Barnens Dag" och tände ljus för dem som dött.

2009-11-02 @ 16:26:11
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0