Lite besviken

Ja nu är det ett inlägg som egentligen är helt ointressant för folk.
Men eftersom de enda som lyssnar på mig här hemma vid denna tiden är katterna så måste jag få ur mig det ändå haha.
Jag är sjukt besviken på dagens avsnitt av Grey's..
För det första jag såg var, vad som gjordes fel och av vem..
Det gjorde att all spänning försvann för mig.
Skittrist!
Jag är jätte besviken!
Trist..
Så nu är det en hel vecka kvar innan jag får se något vettigt på tv igen.
Fråga Olle dokumentären blir det att kika på nu iaf.
För jag känner faktiskt för att slita mig från datan för en gångs skull.
Det är ju inte så ofta min tv kommer på här hemma.
Det brukar vara en timme i veckan och det är när Grey's visas.
Man kan ju inte påstå att min tv blir utsliten direkt haha.
Eller...
Om jag ska ta en dusch...
Det lät skönt..
Så.. Hmm...
Olle eller dusch!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0