Länge sedan

Nu var det länge sedan jag lade upp bilder på det jag suttit och pysslat med.
Så här kommer en hel hög (verkligen) med bilder!


Ytterligare en med Vince, på samma tema som den förra.


En ego LO.

Dets:

Första gången jag gav mig på embossing.
Det tog en stund för mig att få till det, och lite kladd blev det, men jag är ändå nöjd med resultatet.


Min mor, far och syster med dåvarande hunden Kim.
Lite mer embossing blev det är.
Jag gjorde en ram runt.

Dets:



Så ännu en på Vince (min systerson).

Dets:

Tackar Jennifer för idén med ståltrådsblomman.
Den var lite kruxig att få till, men det gick med lite hjälp och guidning från Jennifer.

Ja detta är då det senaste jag pysslat med.
Sist blev det en LO till SS:s November skiss utmaning.
Detta blev resultatet:


Bilden är tagen bara några dagar efter att vi kommit hem från bb.
Så jag är sliten värre.
Funderar på om jag ska sätta text i remsorna men avvaktar med det tills jag kommit på något bra att skriva.
Det är synd att man inte ser bättre hur mycket blommorna glänser och gnistrar i massa olika färger.

Dets:

Sista detaljbilden visar att jag rullade en del av "ramen" till fotot.
Blev väldigt nöjd med den detaljen.

Så, nu blev det långt igen, men jag hoppas ni inte har något emot det.
Alla Detaljbilder är klickbara för att se i större format.
That's all folks


Kommentarer
Postat av: Darya

Gud vad fint! Blir så avis, vill också kunna göra sånt där :)

2009-11-14 @ 01:23:19
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: freja

åh, älskar att hålla på med sånt men finner ingen tid :/

2009-11-14 @ 10:15:45
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: emelie

vad duktig du är!!

2009-11-14 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0