Inte så pjåkigt

Morot var inte så illa idag iaf tydligen.
Hon åt med mycket godare aptit än igår.
Jag ser ett ljus i tunneln.
Jag är glad när Sprattlarn är glad, morot är en bra start!

Vänta, Sprattlarn vill skriva ett par ord.

vvvvvvvvvvv          kkkkkk              jjjjnnnn66bbg6bbbbbbhjkkkkkkkkkkkkssssbggggh

Lillan sitter på nattning i mitt knä.
Hon somnar  oftast snabbast och lättast i datastolen, gissar att det beror på att hon känner igen gunget från när jag var gravid i kombo med att jag är tråkig.
Funkar gör det iaf.
Fast idag vart hon nyfiken på vad det är jag sitter och pillar med, så händerna sträcktes mot tangenterna för andra gången i hennes liv.
Fint hon skriver va?
Kanske blir en liten författare av denna flickan, vem vet?

Underbart tycker jag iaf att det är att hon tyckte moroten var ok!
Kör på det några dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0