Ingen bra natt.

Inatt har Sprattlarn vaknat och skrikit hela tiden känns det som.
Det känns som om hon inte han mer än somna så att jag kunde somna så vaknade hon igen..
Så idag blev det ingen familjeförskola för mig.
Lite trist, men jag orkade verkligen inte.
För just när jag skulle gått upp egentligen så hade Sprattlarn skrikfest för hundrade gången på en nat och jag kände mig som om jag bara skulle vilja lägga mig medvetslös, för då hade jag iaf inte vaknat av hennes skrik och kanske var utvilad idag iaf.

Men Lillan har inte gråtit utan orsak.
Hon har haft lite feber, så två suppar har det bjudits påunder natten.
Tösabiten min.

Kommentarer
Postat av: fanny Samuelsson

hejsan..

hoppas att du och din tjej snart mår bättre..jag tänkte på det här med familjeförskola...vart ligger det och i vilka åldrar e barnen i...Tänkte det kunde vara kul för Alicia medan jag väntar på att hon ska få en dagisplats här i lysekil...

kram Fanny

2009-11-25 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0