Handla.

Idag åkte Sara, Sprattlarn och jag och handlade på babyproffsen och Lekfullt.
Jag skulle köpa julklappar till Sprattlarn bland annat.
Men inte nog med det så behövde vi en till flaska nu när det ska matas mer med välling.
Får ju ha en i vagnen oxå då, eller två hemma..
Hmm..
Kanske borde köpt två..?
Hur som så är flaskorna rätt dyra tycker jag.
För en flaska gav jag över hundra kronor..
Lite kul är det oxå att jag hittade exakt samma kläder som jag köpte till Sprattlarn på Göksäter, fast de kostade det dubbla mot vad jag gav för dem.
Julklappar hittade jag oxå.
Så fick jag hem systers julklappar idag, fast det kanske jag redan skrivit.
Super  fina är de iaf!
Jag minns inte längre.
Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag har ju en massa kvar....wille använder typ bara en på natten med vatten i ibland..han slutade ju med välling VÄLDIGT tidigt...ville inte ha..går ju att koka både nappar o flaskor så vill du ha några: säg bara till..

2009-11-28 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0