Ett gott skratt förlänger livet

Så mitt liv är mycket förlängt nu.
Sprattlarn vaknade nu och fick komma upp och vara med mig och min syster Cindy.
Den minen hon tittade på sin moster med är oförglömlig.
Hon såg helt förskräckt ut!
Denna min och blick stirrade hon på sin moster med i över fem minuter.
Jag skrattade som en tok, jag har ont i käkarna och kinderna fortfarande så mycket skrattade jag.
Syster skrattade hon med och Sprattlarn fortsatte bara stirra, helt omedveten om vårat hysteriska skratt.
Det tog änd över tre minuter innan vi började skratta.
Lilla råttungen.
Synd att inte kameran var nära, då hade ni fått se hur sjukt roligt det var!
Oj, oj, oj, jag kommer bli en gammal kvinna.
Håller en tumme för att jag får vara frisk oxå.

Älskade unge!
Hon gör mig glad och lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0