Denna mat.

Var på bvc igår.
Sprattlarn hade inte gått upp alls, vilket iofs kanske inte är så konstigt då hon haft feber hur länge som helst.
MEn likväl så kom vi överens om att hon skulle få vällingen oftare.
Men nu i morse så ville hon knappt ha.
Då hade det ändå gått några timmar sedan hon fick mat innan dess.
Jag fattar det inte.
Hon borde vart hungrig..
Tjejen på bvc sa iaf att matpuréerna inte var nödvändigt utan att det var bättre om jag fick i henne vällingen.
Men ja...
Vad gör jag om hon äter den så dåligt i fortsättningen oxå då?


Kommentarer
Postat av: carina

Mina har aldrig varit mycket för välling...kanske du kan prova med ersättning istället? o finns ju flera olika sorter. kanske hon vill ha den kall eller varmare. e sååååå olika vad de gillar.

2009-11-28 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0