Atombomb

Skulle någon kunna släppa en atombomb i mitt hem?
Jag tror nämligen det hade varit finare efter en sån smäll än vad det är nu.
Det ser rent ut sagt förfärligt ut.
Jag har aldrig i mitt liv haft det såhär rörigt.
Det är nämligen inte så att det är smutsigt, nej det är rent om man bortser från att vagnen ändå drar in lite grus.
Men det är så förskräckligt stökigt.
Saker överallt!
Jag hinner inte just nu.
Sprattlarn är inte nöjd med bara gymmet så länge att jag hinner med något och när hon väl somnat för kvällen är jag egentligen slut och behöver pusta ut.
Sprattlarn sover ju inte mer än två-tre 20minuters pass på dagen då är det inte mycket man hinner med.
Skulle hellre se att hon slog ihop de stundera så kanske jag haft mer tid och ork.
Tyvärr fick jag för mig att gå igenom massa kläder som är Lillans för en eller två dagar sedan.
Men jag hann inte mer än att gå igenom lådorna och ta upp det som kan blrja användas.
Så hela min stooora garderob står i min hall och i mitt vardagsrum..
Suck..
Jag vet bara inte när jag ska få tid.
Men det löser sig.
Det gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0