Annan ort?

Verkar som om jag blir tvungen att kika mig om efter boende på annan ort...
Det finns inga utbildningar här och inte heller möjligheter till det.
Men ska jag våga det?
Utanför andra rondellen och jag är en rymmare nästan ju.
Överlever jag på annan ort?
Utan de jag håller kära och nära?
Finns ju inget här för mig.
Det finns inga jobb i denna komunen, det finns inga utbildningar.
Så jag måste bort härifrån om jag någonsin vill bo här igen.
Måste ha en utbildning för att kunna flytta hem igen eftersom de enda jobb som finns kräver utbildning.
Ska jag bli tvungen att flytta...
Kommer jag trivas?
Fy..
Måste sluta tänka så jag slipper panik..


Kommentarer
Postat av: Darya

Malmö! :D

2009-11-16 @ 21:23:29
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Ett tufft beslut att ta...men som sagt har du utbildning kan du flytta tillbaka :)



Lycka till!!

2009-11-16 @ 21:36:56
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Lina

Jobbigt läge, förstår att det är jobbigt att flytta ifrån nära och kära, det skulle jag också tycka. Men som sagt det går ju alltid att flytta tillbaka och många utbildningar är ju inte så värst långa heller. Något år eller så! Fastän det beror ju på vad man vill bli. :)



Åh vad roligt att dottra din också gillar djur! :) Nathalie är helt tokig bli typ rå exalterad då hon ser våra katter speciellt den långhåriga. Hon brukar inte heller dra tag i pälsen det har hänt nån gång och då är det mer som hon vill burra ner handen lixom i den långa mjuka pälsen. Hon är så söt, när jag satt och hade klappat katten med hennes hand så fortsatte hon sedan själv utan min hand. Och när Roberts föräldrars hund kom så ville hon klappa den med. Man smälter ju! speciellt när man själv är en ingjuting djur älskare! :D

2009-11-17 @ 11:09:58
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Sophie -singbaby

Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars. ~Les Brown



Jag tror pa dig starkt gumman!

2009-11-17 @ 19:11:09
Postat av: becka

Kom till Göteborg darling!

2009-11-17 @ 22:38:42
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0