Verkligen Mys!

Ja, Älskade Ogge kom igår!
Oj vad jag har saknat honom.
Så underbart att se honom igen, att få umgås med honom igen.
Det är länge sedan det fanns tid att bara vara som vi var igår.
Vi drack te, vi åt och vi tittade på tv, vi pratade massor och vi sov.
Lilla Oskar är inte så liten längre.
Jisses, förr var han tanigare än vad jag var, men inte längre. =)
Å andra sidan så är inte jag lika tanig som förr heller haha.

Han verkade gilla Sprattlarn. =)
Även om han tyckte det var läskigt att hålla henne så ville han gärna prata med henne och ta i henne hehe.
Söt han är Hjärtat.

Hoppas att han hinner få lite mer tid över för mig nu när han ändå stannar här i krokarna i tre veckor.
Det längsta han stannat på väldigt länge nu.

Det är få människor jag står så nära som Ogge, detta trots att vi träffas så sällan.
Allt är så självklart, så naturligt mellan oss.
Det är inte många människor man har den kontakten med så spontant.
Som man är så nära trots att det kan ha gått år sedan man sågs sist.
Han är underbar..

.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0