Tvillingar!?

Drömde inatt att jag fick tvillingar, det var min älskade Sprattlare och en pojke oxå.
Han var ju såklart världens sötaste han med.
Med världens sötaste näsa.
Tvåäggstvillingar såklart.

Jag som var så nojig i början av min graviditet för att det skulle vara två.
Ensam mad tvillingar låter ju inte så kul kanske haha.

Men jag var världens lyckligaste i drömmen.
Två helt underbara, perfekta små barn.
Så vackra båda två!

Om jag någonsin får barn igen så hoppas jag att min bebis ser ut som min pojke gjorde i drömmen inatt.
Lille pojken.
Han fick ju det pojknamn jag hade under graviditeten ifall det blev pojke såklart.

Ja se,
dessa drömmar.
Roliga är de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0