Trött!

Jag är skit trött.
Det är så typiskt mig oxå, för i två dagar har jag ändå varit up vid denna tiden och då har det inte varit någon fara, men idag, ja idag är jag skiit trött bara för att jag vaknad till larmet.
Jag är kass på det, om jag ställer en klocka så kan jag räkna med att vakna dödstrött.
Blir jag däremot väkt av att det ringer eller att någon kommer och väcker mig så är det mycket lättare och jag är inte i närheten av såhär trött.

Torp idag iaf, en timma har jag på mig att göra mig iordning och sedan bär det av. Sprattlarn sussar såå sött inne i sängen haha, ska väcka henne oxå.. Lättare sagt än gjort.

Ska ringa NÄL om min faktura nu oxå så fort klockan slår 9 så jag inte glömmer det.

Ska försöka att inte göra av med för mycket pengar nu...
Lättare sagt än gjort dock hehe.
Men inget onödigt krafs utom liite inne på Panduro, det har jag nästan lovat mig själv.

Trött, trött, trött är jag!

Men godmorgon på er!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0