Tiden flyter fram..

...Alldeles för snabbt.
Kan inte fatta att det gått en månad sedan de fruktansvärda smärtorna,
en månad sedan Sprattlarn var alldeles ny.
Liten och lila. =)

Det känns som om tiden har sprungit fram, en hel månad.
Jag vill stanna tiden och låta Sprattlarn vara kvar här, inte bli äldre.
Alltid vara denna underbara bebis som precis fyllt en månad i livet på utsidan magen.

Samtidigt känns det konstigt att det funnits en tid utan henne.
Det känns som om det är en evighet sedan jag hade de fruktansväda smärtorna.
Det var väl så det var tänkt oxå.
Annars hade inte många barn skapats..

Älskade, älskade Sprattlarn.
Mitt hjärta, mitt liv.
Min glädje.

Sprattlarn helt ny!

Precis, precis nykläckt liten Sprattlare!
Och en trötter mamma.

Oj, det känns rätt häftigt att skriva mamma.
Tänk att man blivit mamma.
En sån där vuxen människa.
En sån man aldrig trodde att man skulle bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0