The Hare is gone

Nu har han åkt.
Brodern hans har varit här en liten snabbis med sin kvinna och deras tre barn, söta var barnen.
Kvinnan påpekade lite torrt till Haren att han inte kunde gå ner till sin far men han kan åka på semester ut i Europa haha.
Jag gillade henne genast.
=)

Nu dröjer det iaf innan vi ser honom igen.. Men det dröjer alltid mellan gångerna tycker jag.
Nu har jag oxå fått veta alla omständigheterna kring det brutna benet.
Egentligen är jag skitarg och besviken på honom, men samtidigt väldigt lugn över det..
Konstigt.

Är alltid så förvirrad efter att han varit här.
Inte hans fel, men jag är det.
Hatar det och om det inte vore för Sprattlarn så hade jag nog undvikt honom helt.
Suck, ska försöka städa upp i röran i mig nu.

Allt löser sig till det bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0