Sömnlös i Lysekil

Nja, lite överdrift kanske.
Men med tanke på hur länge Sprattlarn var vaken i sträck igår eftermiddag/kväll så fattar jag inte hur hon orkar.
Klockan 04 var det dags igen.
Då vart hon vaken och pigg.
Bajsade en gång varje timme så man fick gå upp och byta blöja.
(Skönt att det kommer ut dock så hon slipper ont i magen)
Somnade inte igen förens vid 10 tiden.
Då däckade jag med.
Jag var ju inte i säng inatt förens klockan 23.30, men inte nog med det så var ju Attila och Spooky tvugna att hålla mig vaken till klockan 01.30 typ.
Så gissa om jag var trött när vi äntligen somnade i förmiddags.

Men vi sov super gott tills klockan var ca 14 då gick jag upp eftersom vi skulle få besök av min morbror och hans fru.
Sprattlarn fick lite kläder av dem och ett jättefint kort.
De är så rara.
Sprattlarn vaknade till liv igen såklart så då fick Bert-Inge ta lite kort som vi hoppas få överskickade senare idag.
Nu somnar hon gott i min famn lillan.
Sötast.
När hon väl sover är det dags att ta itu med tvätten.
Mindre roligt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0