Som innan igen och älskade saknade jeans!

Yay!!
Jag kommer nu, fem ynka veckor efter förlossningen i mina vanliga jeans igen!
Eller, iaf två par, de andra har jag inte gett mig på ännu.
Är så nöjd!

Dessutom är magen nästan platt igen, så ska bara skinnet dra ihop sig helt oxå.
Men det dröjer väl innn man ser ut helt som innan, om någonsin, men jag är iaf väldigt nära nu.
Det känns så skönt.
Magen var min stora ångest med att vara gravid.
Att jag fick höfter och rumpa var jag bara glad för, men magen har varit min ångest hela tiden av flera orsaker.
Nu kan jag ju andas ut lite. =)

Har saknat mina jeans oxå, tro det eller ej, mysbyxtjejen.. Haha.
Men nu har jag faktiskt saknat att kunna ha på mig jeans och se allmänt bra ut!
Fy vad skönt.

Mycket ytligt inlägg detta, javisst, men ibland måste man faktiskt få bry sig om utsidan oxå, annars förfaller man.
Och jag brukar inte behöva bry mig så mycket, ser oftast ok ut iaf så ni kommer slippa att läasa särskillt många utseende inlägg här i bloggen.
Inga "dagens Outfit" här inte!!

Dock ett par kort!

Detta är taget "innan" Eller, ja 8 veckor in i graviditeten:

8 Graviditetsveckan

Och detta är idag!
5 Veckor efter förlossningen och i mina saknade och älskade Jeans!




Underbart!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Fan vad roligt :) jag förstår hur du menar :)

jag blev lika glad jag när ja upptäckte att ja kunde ha mina jeans igen :)

2009-07-14 @ 12:38:05
URL: http://bettson.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

;P prffflttrrppll!!! Om du vill ha en förklaring till detta så är det en smilegubbe som räcker ut tungan med prutt-ljud till... om du förstår :D

2009-07-14 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0