SOL!!

Solen skiner!
=)
Hoppas att den stannar nu då!
Så man kan ta en promenad.
Jag vill inte ha pjamasdag, både jag och Sprattlarn mår ju bäst om vi kommer oss ut i friska luften en sväng om dagen minst.

Men jag vågar mig inte ut förens jag ser stora blå fläckar på himlen idag.
Och kommer inte de blå fläckarna så blir det framför datan idag.
Det och mys med Sprattlarn framför någon film oxå.

Sprattlarn är rarast på jorden.
Sussar sött nu efter att ha myst med mig hela förmiddagen.
Vi tränar på att ligga i spjälisen nu.
på dagarna bara dock, på natten vill jag ha henne nära, nära.

Kommentarer
Postat av: Martina

Men än har de bara sagt till oss att hon växer som hon ska...så får hoppas det fortsätter så. Dom kan väl ionte ha olika typer av tabeller runt om i sverige väl, det skulle vara knas.



Det kanske bara vart en svacka den gång på BVC, hon kanske tar igen de till nästa gång ;) Hon e så söt lilla sprattlarn..:D Vad ska hon heta förresten?



Ellie är 4 veckor och 1 dag..

2009-07-11 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0