Skogstur och närhet.

Tog en tripp till skogen idag, min mor, Sprattlarn och jag.
Fick en del kantareller faktiskt, så imorgon ska jag be mor göra ugnsomelett med kantarellstuvning.
Det är ju toppen gott!
Det är visserligen dagens kyckling och pasta sallad oxå.
=)

Skogen är så mysigt att gå i.
Lillan hängde med i bärsjalen.
Det gick så bra så, även om det tyvärr var väldigt varmt trots att det regnade idag.
Trodde det skulle vara svalare.

Vi passade oxå på att hälsa på Martin i hans nya hus.
Oj, vad nöjd jag kan tänka han är, med sina två garage!
Sara bor där ute just nu och fixar med huset, nya tapeter och möbler, färg och.. Rivning av väggar!
Fattar inte hur hon orkar med två olika jobb, renovering av huset och vara gravid!
Tidigt visserligen, men jag vet inte om jag hade orkat.
Eller... Det hade jag inte ens i vanliga fall haha.
Hurtbönan Sara.
Söt är hon!

Det var iaf mycket trevligt att träffa Martin.
Jag fick kramas lite.. Eller.. Ja, rätt mycket då.
Och fick en kläm i rumpan oxå haha.
Martin är bra han.
Evige singeln och alltid villig att ge ut och få lite närhet helt kravlöst.
Älskar!
Det är det bästa man kan ha.
Min saknade filmkompis.
Jaja, det får väl bli om tre år igen när Lillan är större och inte skriker på kvällarna längre..

På tal om skriken.. De där jävla magdropparna kan man ju hiva i havet!!!
Funkar inte alls vad det verkar som.. Jag får väl använda upp de jag har...
Men funderar på allvar på om det inte bara blivit värre och värre för var dag jag använt dem..
Kanske ska återgå till att använda dem i två dagars intervaller, det var då de verkrkade funka bäst.
Minst skrik på kvällarna då.

Hopp, hopp .
Lite mindre närhetstörstande släpar jag mig i säng.. Eller soffa med chips.. Eller säng..
Hmm.. ole, dole, snark..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0