Scrappa!

Har idag varit nere på stan med Jeanette och  hittade lite papper och annat kul för billiga 20:-.
Flera papper och lite blommor och annat kul.
Så köpte jag lite dyrare papper på Bokia oxå.
Plus att jag fick mitt scrap paket idag!
Åh vad roligt jag ska ha nu.
Synd bara att jag inte har fått framkallt fler kort på lillan.
Ska se om jag inte kan få gjort det, eller om kompisen kan skriva ut ett par på sin fotoskrivare.
Kvaliten brukar bli helt ok.
=)

Fick ett par super fina kort på Jeanette när hon leker med sin son Maximus, men glömde fråga om jag fick lägga ut ett eller två av dem, så ni blir utan den sköna synen.
Det är trevligt att umgås med Jeanette, dessutom är hon toppen när man behöver tips och råd!
Så har hon så smarta grejer för sig!
Som idag när Max fick en glass, då har hon plockat på sig några såna lock till muggarna som man får på Donken och satte på pinnen som droppskydd.
Skit smart och enkelt, hade jag aldrig kommit på.

Mötte Micke en snabbis oxå, han var här och hälsade på sin far.
Vi passade på att ta en fika på Lejonet & Björnen.
Det var trevligt att träffa honom igen!
=)

Ikväll blir det scrappa av om Lillan har en bra kväll.
Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

klart du får lägga ut bilderna på mig, om jg är snygg på dom! hehe nej skämt o sido,,bara jag inte ser ut som ett mongo så går det bra =)

2009-07-22 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0