Saknad Pipa!

Oj, ni anar inte vad jag saknat min Pipa under min graviditet.
Min lilla Piper.
Min stora Pipa är visserligen bra och omtyckt, men den är inte som min lilla Piper.

Så idag äntligen kunde jag inte hålla mig längre, idag var det dags.
Det var dags att tända Piper för första gången på nästan ett år.
Kenny följde med mig upp.
Sprattlarn sussade gott, te gjordes och Piper fylldes med den underbara Melon tobaken som jag älskar.
Piper tändes!



Solen sken in på balkongen, tyvärr blåste det en aning, men det var överkomligt även om Ponchon åkte på efter en stund.

     

Det var trevligt!
Men som sagt kyligt pga vinden, så ponchon åkte på, och vips så var man lilla rödluvan!
Och det måste ju dokumenteras!
=)



Trevligt att vara ute.
Nu får värmen komma tillbaka tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0