Nyfiken i en strut..

Jag är ju bara så grymt nyfiken på vilka som är här och kikar ibland.
Vissa har ju lämnat en och annan kommentar så då får man ju ett humm.
Men jag skulle ändå tycka det var roligt om alla som läser detta kunde lämna bara ett litet "hej" i kommentarerna.
Även de som jag inte känner i vardagen.
Man är ju nyfiken av sig.
Har alltid varit.
Då är det självklart att man är lite nyfiken nu med.
Ser gärna att ni som redan lämnat kommentarer och som jag vet läser skriver dit en rad oxå, det är ju så trevligt!
=)

Har nämligen fått höra från ett par personer senaste tiden att de läser här utan att jag hade en tanke på att de ens skulle kunna hitta hit!
=)

Jag gillar kommentarer.
Jag tycker det är så bra feedback och jag behöver ofta det.
En bekräftelse på mina tankar och om de är "bra" eller "dåliga" tankar.
En diskussion är ju livet om det är en bra diskussion.
Mer kommentarer åt folket!
Eller iaf åt mig..!?
Ett "hej" vill jag se nu av er som ser detta inlägget, vilket torde vara några stycken. Sisådär ett 30 tal iaf då jag har över 50 unika besökare per dag minst.
;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

meeeeee!

2009-07-25 @ 10:52:08
Postat av: emelie & sami

hej hejee

2009-07-25 @ 11:48:25
Postat av: Darya

hej!! :)

2009-07-25 @ 12:23:13
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Madde

läser ju såklart, följer till och med bloggen med bloglovin :)

2009-07-25 @ 15:32:37
URL: http://litenfamilj.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Hej! Men det visste u ju redan =) Kramisar

2009-07-25 @ 23:16:29
Postat av: Sofia

Hej! :) tycker jattebra om din blogg! har nog aldrig traffats, kommer fran samma lilla stad, Lysekil, och nyfiken i en strut har ocksa! Tycker det ar underbart kul att lasa valskrivna och mysiga bloggar for att minnas livet i den lilla staden da man numera bor down under. Jattesot dotter du har, lycka till med allt! :)

2009-08-09 @ 14:02:19
URL: http://sofiahultgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0