Möhippa!

Idag är det dags för möhippa för Betsy!
Jag ska alltså lämna Sprattlarn hos min mor i några timmar och dricka iaf en cider, kanske två dock inte mer.
Tur man har mjölk nedfryst. =)
Första gången jag ska vara ifrån Sprattlarn mer än två timmar.
Japp två timmar är det längsta jag lämnat henne.
Två timmar då jag saknade henne..
Det var två timmar när jag storhandlade och tog en snabb fika med Camilla.
Jag föredrar att ha Sprattlarn med mig.
Men det är inte riktigt passande på en möhippa, så hon får vara hos sin mormor.
Möhippan måste jag gå på, det är ju Betsys!
Det händer ju bara en gång och det kan jag ju inte missa.
Men är liite orolig att Sprattlarn inte kommer vilja ta flaskan även om det är en special flaska som är utformad för att efterlikna ett bröst så mycket som möjligt i sugdelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0