Ljuva Sprattlarn!

Jisses är jag på semester eller?
Vi var ju hemma rätt sent igår och Sprattlarn sov först i sjalen ute i Brodalen och sedan i bilstolen på väg hem.
När vi kom hem så la jag henne i sängen, hon fick mat och somnade om igen.
Sedan har hon sovit hela natten utom de vanliga matstunderna som vi båda går igenom halvsovandes ändå.
Jag gick upp först vid 10.30
Och en stund efter det vaknade Sprattlarn som är pigg och glad.
Synd bara att vädret är skit.. Blir ju inte att ta sig någonstans alls..

Hade velat ta mig ut till Sophie och hälsat på, hon har ju inte sett Lillan sedan hon var ny.
Hoppas att min syster Laila kommer en sväng idag och säger hej när hon ändå är i stan.
Och självklart hoppas jag att Pascal kommer en liten stund!
En liiten stund kan han ju dyka upp innan han åker tillbaka till Norge. Kompisen är oxå välkommen, han är säkert trevlig, Pascal brukar ha trevligt folk runt sig.
Så med en liten gnutta tur så är Sprattlarn på gott humör när han kommer oxå och kan ge honom ett super fint leende =) Det hade varit något!
För vem faller inte för en Sprattlare som ler!?

Det kan ju inte ni veta, jag har ju inte lyckats fånga det på kort ännu, men jag lovar att när kort tagits så ska ni få se!

Nej, det är jag och mina roman inlägg..
Suck för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0