Kommer Haren som sagt eller inte?

Pratade med Haren igår.
Han kom in på msn och jag kunde ju såklart inte vara tyst.
Han påstod att han hade tänkt ringa tidigare på dagen.. Men somnat...
Märk väl att jag väntade ett bra tag innan jag skrev på msn för att ge honom en chans att skriva.
Jag vill ju verkligen inte tjata men har väldigt svårt att låta bli.
Viserligen var det aldrig jag som sa något om att vi skulle träffas utan det var han.
Men först ville han umgås idag på dagen.
Dock sov han som vanligt bort hela dagen trots att han påstod att han inte gjorde det längre när jag frågade om det var värt det eftersom han brukar sova så himla länge.
Så jo, där fick ag ju rätt.
Så fick han för sig att fråga om han fick sova här inatt för att det var så mycket folk nere hos hans far.
Jo visst, klart han får.
Han skulle höra av sig senare..
Senare undrar jag vad det betyder.. det är enna kvällen nu.
Men, men. Hans förlust.

Jag orkar inte anstränga mig.
Tycker att han själv får vara den som får anstränga sig lite om han vill träffa sin dotter.
Jag kan inte tvinga honom till det ändå.

Men hoppas att han dyer upp.
För Sprattlarns skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0