Jag behöver inte men jag vill.

Ja det mycket tråkiga städa är det jag pratar om.
I de flestas ögon har jag ett rent och ordnat hem just nu.
I mina ögon är det en svinstia.
Sprattlarn ligger här på en filt brevid mig och tränar nacken lite så städa kan jag inte.
Det får jag göra när hon somnat eller när/om Haren kommer och kan ha henne lite.
Han ska banne mig få mata henne med flaska om han kommer.
Det om något borde ju hjälpa på att skapa band appropå min städmani haha.
Måste duscha oxå.
Eller allra helst ta ett bad.. Undrar hur länge Haren stannar om han kommer..
Hmm.
Tvätten håller jag iaf redan på med så nu kommer vi ha lite rena spydukar igen!
Underbart!
Sprattlarns favis bodysar blir rena oxå nu härligt!

Städa är inte kul kanske, men fyy vad gott det är när det är gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0