Inte som det var tänkt.

Irriterande nog så blev det ingen möhippa för mig igår trots att jag fick löst det med Sprattlarn.
Skulle mött upp dem nere på Däcket tänkte jag eftersom allt blev så fel, men när jag kom dit så var det redan fullsatt.
Såg min Far och Marcuu och Sophie.
Hur som så föjde jag med min mor till Sjökanten istället.
Det var trevligt och min far i sällskap kom dit efter att No Tjafs spelat klart på Däcket.
Bandet som spelade på Kanten var värdelösa men jag hade skoj ändå.
Dock lagom till att bandet slutade och det blev vanlig musik så gick jag hem.
Saknade Sprattlaren massor.
Sol ringde under kvällen när Sprattlarn var ledsen och jag blev så ledsen när jag hörde henne i bakgrunden, men syster är envis och tyckte jag skulle stanna ute lite till, hon skulle fixa.
Och jodå, när jag väl kom hem vid halv ett så sussade Sprattlare sött.
Då hade jag varit ute i ca 4 timmar och det kändes i brösten kan jag säga även om jag läckte ut en del när jag var ute.
Spratlarn hade tagit flaskan oxå.
=)

Synd att jag missade Betsy's möhippa, men det var iaf inte mitt fel, inte Betsy's heller..
Synd att det var vi som blev lidande av det bara.

Jag hade iaf roligt med delar av min familj, medans den andra delen var hemma när jag kom hem, redo att mysa och gulla.
=)
Lyckliga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0