Hur man andas...

Haren vet inte hur man gör när man andas.
Han har precis brutit benet och fått det opererat.
Han går med kryckor.
Och likväl ska han imorgon till Norge.
Jag kan förstå det då han ändå ska dit med sin mor som han inte träffar allt för ofta så ska de träfffas alla bröder och hon tydligen.
Fullt förståeligt.
Men så ska han vara där ett tag och kanske komma häråt ett par ggr under tiden.
Om tre veckor åker han kanske på festival i Ungern dock.
Till saken hör att han inte kommer vara hel förens om tre månader.
Så han åker ner med kryckor och allt isf.
Jag kallade honom dum och han bara skrattar, förstår jag visserligen.. Jag vet ju hur han är.
Han skrattar själv åt klantigheten att bryta benet nu.
Eller alls, men speciellt just nu.

Dock sa han själv att det var synd att han inte hann hälsa på oss igen innan han åker till Norge och undrade om det går bra att han är här när han kommer igen.
Klart det går bra!
Mer tid för Lillan då ju!
Toppen säger jag.
Men vi får väl se hur det blir med det.
Som vanligt!

Så har han nytt nummer IGEN.
Tror jag har fem nummer som hör till honom.
Raderar ett gäng nu och hoppas jag får det nya imorgon.

Jaja, gott att han hörde av sig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0