Helt slut

Sprattlarn var helt slut igår kväll..
Till slut fick jag väcka henne vid 22 för att hon skulle äta.
Hon sov igen vid 22.30.
Hon blev helt slut av att farmor och faster var här hehe, nästa gång ska jag be dem komma vid 21 tiden så sover hon gott hela natten haha.
För inatt vaknade hon ju såklart och var lite gnällig..
Tog sin lilla tid att få henne att somna igen.
Men det var inte så farligt.
Hoppas denna natten blir som vanligt då. Minus skriken på kvällen.
Det var bra med igår, det var inga skrik alls!
Jätteskönt för både mig och Sprattlarn!

Är så glad!
Är så nöjd över att Sprattlarns Farmor och Faster tycker om henne och vill finnas med!
Ni anar inte vad glad jag är för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0