Haren hörde av sig.

Men inte förens nu.
Och då för att säga att han glömt sina mediciner hos sin far.. Och därför inte kan komma upp.
Undrar vart han är..
Han sa att han skulle vara här, men är någon annanstans.
Tänkte han att han skulle komma hit bara för att sova så tänkte han jävligt fel, han ska umgås med sin dotter när han är här var tanken trodde jag.
Annars behöver han inte komma alls.
Jag har inget behov av att han kommer!
Skrev i sitt sms att han kommer imorgon istället.. Men jag vette f*n om jag kommer vara hemma imorgon.
Jag sitter inte och väntar hemma på honom. Jag hatar att sitta hemma på dagen!
Därför jag alltid hittar på något, eller försöker iaf.
Så då får han väl ha tur om jag är hemma när han får för sig att dyka upp.
Det är för hans och Sprattlarns skull, inte för min, som han ska komma.
Och Sprattlarn skiter i vilket nu när hon är såhär liten.
Det är sig själv han gör illa i längden.

Jag orkar inte vara den enda som anstänger mig för att det ska bli av att de umgås.
Det är faktiskt hans ansvar i första hand!

Fy vad arg jag är just nu..
Ska väl bara vara tyst egentligen, men bloggen skapades för att skriva av mig lite på, så då gör jag oxå det.
Tänker väl kanske annorlunda om ett tag när jag lugnat ner mig lite.
Harkräk!

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Fortsätt skriva, det hjälper.

Jag skriver, alltså är jag! eller något liknande skrev gamle Kartesius.

Sedan undrar jag om det inte är ett visst kaos i tankeapparaten hos den där "haren". Han kanske inte vet ut eller in just nu. En liten, liten pojk som inte känner något stöd i sin tillvaro. En liten, liten parvel som plötsligt skall ta ansvar för vad han gjort. Kanske är det ett kännemärke för dagisgenerationens småkillar?

Kanske lät dagisfröknarna och lärarinnorna småkillarna utvecklas utan styrsel?

Vet inte, men jag oroar mig något för hur fler småkillar kommer att bete sig i samhället i framtiden.

2009-07-30 @ 10:26:20
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0