Fortfarande arg...

...Men mycket lugnare.
Haren fick igår för sig att han skulle planera hela min dag idag utan att fråga mig om det var ok.
Han skulle komma relativit tidigt och umgås med mig och Sprattlarn hela dagen tydligen.
Så skulle vi dessutom träffa hans bror och hans barn idag oxå.

Klockan är nu 11.20 och jag undrar vad "relativit tidigt" betyder.
Tvätten håller mig tyvärr hemma än sålänge.

Jag svarade visserligen aldrig på det sista smset där han planerade hela min dag så det kan ju hända att han inte tror sig vara välkommen, men hade jag svarat så hade det antagligen blvit något i stil med "dra åt helvete och visa dig aldrig mer" så det var bara bra att jag höll fingrarna i styr.
Jag vill inte skriva så, jag vill inte att han ska hålla sig borta, jag vill ju att han och Sprattlarn ska ha en relation.
Tur man har iaf lite självbehärskning.

Dessutom har Haren bara sitt norska nummer.
Onödigt dyrt säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0