Flaska

Igår tinade jag ju upp en del av råmjölken för att syster skulle ha en möjlighet att mata Sprattlarn.
Idag hade jag mjölk över och tänkte att det kan ju vara bra om även jag har testat att ge med flaska en gång.
Dessutom är ju råmjölken grymt fet och bra!
Så jag värmde på lite i ett vattenbad och testade att ge Sprattlarn.
Jodå, hon ville ha.
Kanske inte så mycket.. ca 35-40 ml kanske, men ändå.
Då var det inte mer än ett par timmar sedan hon hade ätit och så hade hon snuttat lite efter det oxå.
Så jag tycker nog att det är bra ändå.

Det vore nästan olagligt att slänga sån bra mjölk annars nämligen.
Man slänger bara inte råmjölk, så jag är glad att hon ätit lite av den nu.
Dessutom ska vi till Bvc imorgon igen på vägning och nu känner jag mig optimistisk.
Hon har ju ätit jättebra ungefär varannan dag iaf, plus att hon fått i sig lite råmjölk igår och idag.
Igår är enda kvällen som hon verkligen gråtit massa på på säkert en vecka, så hon har ju inte slösat massa energi på det heller.
Jag är optimist, hoppas att det visar sig vara rätt imorgon, min känsla alltså!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0