Fegis!

Undrar när folk ska sluta vara fega!

Folk har en tendens att glömma att de inte är anonyma på nätet.
Ip numret finns och jag kan se det!

Anonyma, elaka kommentarer förstår jag inte.
Om någon har något att säga, så stå för det!
Det har jag alltid gjort, jag står för vem jag är, vad jag säger, vad jag gör och gjort i mitt liv,
varför är det då så svårt för vissa andra att göra det?
När de inte ens kan stå för sina åsikter, vad är det då värt att ha en?
Värdelöst.

En åsikt som ingen kan stå för existerar inte.

Dumma, dumma människa.
Det är inte lätt.

Tack o lov att jag iaf kan stå upp för mig själv och mina åsikter, mina handlingar och mina val!
Jag står rak i ryggen, och kommer alltid att göra.

Sticks and stones are never gonna break me!

Fegis.
Anonym fegis.
Suck!
Patetisk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0